Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Sugar Punch
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Di wil ik ook wel eens zettenThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
Als je afzuiger teveel herrie maakt of als je capaciteit tekort komt kun je dat proberen anders op te hangen.
Je hebt er nu een 90 graden bocht in zitten en teveel slang tussen.
Zonder 90 graden bochten en als je de slangen strak trekt en op lengte maakt scheelt dat een flink stuk in capaciteit en geluid.
Mocht het nodig zijn, kun je dat nog aanpassen.
Wat zijn die groene draadjes ?
(((Heb je verslag even verplaatst naar de coco-kweekverslagen
Succes!
- Likes 1
Comment
-
Dank jullie voor de reacties #QnQ die groene draadjes zijn slangetjes om auto water te geven werkt erg goed moet ik zeggen die afzuiger doet het erg goed zo goed dat lijkt of die vaciuum trekt in mijn tent en drie slangen er bij moet doen om weer lucht in mijn tent te krijgen ik heb hem nu uit staan is nu niet echt nodig.
nou de zaaielingen zijn nu boven de grond. En je raad het al nu al een PROBLEEM NEEEEE! ja wel ze zijn te geel.
ja hoe komt dat ik houd mij aan de schema canna coco scheema. Ik heb zaterdag wel citroenzuur gebruikt om mijn ph waarde omlaag te krijgen maar heb dat zondag weer weg gegooid hoop dat vandaag mijn ph-binnen komt ph waarde staat nu op 7.3 ook heb ik vanaf het begin mijn lamp.op 50% gezet welicht komt het daar door misschien iemand een idee?? Hier volgd wat foto.s20200211_091901.jpg
Comment
-
Zoo de ph- is binnen en heb de ph terug gebracht naar 5.8 ik heb ergens gelezen dat de beste ph waarde voor coco grond is 5.5 is maar is dat ook zo? Ik merk wel door de voeding RHIZOTONIC gaat mijn ph waarde omhoog. Is dat normaal? Ik hoop dat ze nu groener worden wacht wel even een paar dagen af anders zet ik de lamp maar weer naar 100% als iemand nog een idee heeft waarom mijn babys beetje geel is hoor ik dat graag gr Pantera
Comment
-
Oke ik had hem al terug gezet het water. en ja eerst alle voedingen dan de ph- gr PanteraLast edited by Pantera; 12 February 2020, 11:02.
Comment
-
Goeie morgen hier wat foto.s van mijn dames ik kreeg gister al het idee dat ze beetje aan het strekken waren.
Dus heb ik mijn lamp weer volop gedraaid ze zijn nu ongevert 4.5 cm en 2 dagen boven de grond ph is nu op 6.1 nu de lamp.weer vol vermogen staat is de temperatuur ook gestegen was gister 34 graden toen heb ik mijn buisventilator filter maar aan gezet nu is het 29 graden en 39%l luchtvochtigheid. Volgens mij is dat heel mooi. Gr pantera20200212_103412.jpgLast edited by Pantera; 12 February 2020, 11:01.
Comment
-
Aangezien ik vrijwel dezelfde lamp heb... Waarom zou je hem niet continu op vol vermogen zetten? Leiden ze niets van is mijn ervaring (dan wel op zo'n 80cm). Mijn vorige ronde begon trouwens net zo paars als bovenstaande foto maar die bleek behoorlijk te koud te staan. Daarom toen lichtschema omgegooid en alle nieuwe bladstengels werden een stuk groener.
-
-
Grappig dat je de potten op die manier hebt staan nu, heb je daar een reden voor ?
Meestal zet men ze zoals op een dobbelsteen, dan kun je beter bij de achterste planten als ze wat groter worden en staan ze (iets) verder van elkaar.
Geen verplichting hoor, het viel me alleen op.
Comment
Comment